Show simple item record

dc.contributor.authorBouwman, E.C.J.
dc.coverage.spatialNederland
dc.date.accessioned2021-01-22T13:14:52Z
dc.date.available2021-01-22T13:14:52Z
dc.date.issued1999
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12832/2564
dc.description.abstractDit onderzoek heeft betrekking op de mogelijkheid om op structurele wijze de fraudegevoeligheid voor nieuwe regelgeving te bepalen. Dit onderzoek is verricht aan de hand van twee cases, te weten:bouw- en sloopafval, regelgeving van het ministerie van VROM;gecontaineriseerd vervoer van verpakte gevaarlijke stoffen over de weg, regelgeving van het ministerie van Verkeer en Waterstaat. Uitgegaan wordt van methodieken die voor technische systemen gebruikt worden: HAZOP (Hazard and Operability study) en FMECA (Failure Modes Effects and Criticality Analysis).nl_NL
dc.publisherNRG
dc.relation.ispartofseriesWODC Rapport 99.144
dc.subjectMilieucriminaliteit
dc.subjectGevaarlijke stof
dc.subjectRisicotaxatie
dc.subjectMilieubeheer
dc.subjectPolitiele milieuhandhaving
dc.subjectVervoerswezen
dc.titleAnalyse van handhavingsrisico's
dc.title.alternativeHet opzetten van een systematiek
dc.typerapport
dc.identifier.project99.144
refterms.dateFOA2021-01-22T13:14:52Z
dc.identifier.tuduuid:ede74746-8818-403a-9a21-55d31e990c35
dc.contributor.institutionNRG
dc.contributor.institutionWODC
dc.source.cityArnhem


Files in this item

Thumbnail
Name:
99.144_volledige_tekst_tcm28-2 ...
Size:
3.042Mb
Format:
PDF

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record