Show simple item record

dc.contributor.authorBongers, F.
dc.contributor.authorBekkers, R.
dc.contributor.authorVorst, T. van der
dc.contributor.authorBrennenraedts, R.
dc.contributor.authorKerkhof, D. van
dc.coverage.spatialNederland
dc.date.accessioned2021-01-22T13:11:32Z
dc.date.available2021-01-22T13:11:32Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12832/1978
dc.description.abstractThis is a priliminary investigation to the evaluate the automatic number recognition system as well as existing agreements between the Advocacy, the Prosecution Office and the police. The aim of the system is to prevent confidential communication between a wiretapped client and their lawyer (e.g. telephone calls, text messages and faxes) being overheard by the Police and the Prosecution Office.
dc.description.abstractDit is het verslag van een vooronderzoek voor de evaluatie van het systeem van automatische nummerherkenning voor de advocatuur en de afspraken daaromtrent. Het doel van automatische nummerherkenning is te voorkomen dat vertrouwelijke communicatie via telefoon (inclusief SMS) of fax van een advocaat met zijn cliënt die onder een tap is geplaatst, wordt af- en uitgeluisterd door politie en Openbaar Ministerie. Het systeem van nummerherkenning is op 1 mei 2011 in werking getreden. INHOUD: 1. Inleiding 2. Automatische nummerherkenning 3. Terugblik op automatische nummerherkenning 4. Vooruitblik op het hoofdonderzoek
dc.publisherDialogic
dc.relation.ispartofseriesWODC Rapport 2199
dc.subjectEffectiviteit en efficiency
dc.subjectGeheimhoudersgesprek
dc.subjectAfluisteren
dc.subjectEvaluatieonderzoek
dc.subjectGeheimhouding
dc.subjectBeroepsgeheim
dc.subjectAdvocaten
dc.subjectTelecommunicatie
dc.subjectAudit
dc.titleVooronderzoek evaluatie van automatische nummerherkenning geheimhoudergesprekken advocatuur
dc.typerapport
dc.identifier.project2199
refterms.dateFOA2021-01-22T13:11:32Z
html.description.abstractThis is a priliminary investigation to the evaluate the automatic number recognition system as well as existing agreements between the Advocacy, the Prosecution Office and the police. The aim of the system is to prevent confidential communication between a wiretapped client and their lawyer (e.g. telephone calls, text messages and faxes) being overheard by the Police and the Prosecution Office.en_GB
html.description.abstractDit is het verslag van een vooronderzoek voor de evaluatie van het systeem van automatische nummerherkenning voor de advocatuur en de afspraken daaromtrent. Het doel van automatische nummerherkenning is te voorkomen dat vertrouwelijke communicatie via telefoon (inclusief SMS) of fax van een advocaat met zijn cliënt die onder een tap is geplaatst, wordt af- en uitgeluisterd door politie en Openbaar Ministerie. Het systeem van nummerherkenning is op 1 mei 2011 in werking getreden. <P></P><b>INHOUD:</b> 1. Inleiding 2. Automatische nummerherkenning 3. Terugblik op automatische nummerherkenning 4. Vooruitblik op het hoofdonderzoeknl_NL
dc.identifier.tuduuid:de2d44de-8adc-4acf-a2c1-3a54e1e1a56c
dc.contributor.institutionDialogic
dc.contributor.institutionWODC
dc.source.cityUtrecht


Files in this item

Thumbnail
Name:
2199-volledige-tekst_tcm28-724 ...
Size:
508.3Kb
Format:
PDF
Thumbnail
Name:
2199-samenvatting_tcm28-72469.pdf
Size:
193.1Kb
Format:
PDF
Thumbnail
Name:
2199-summary_tcm28-72467.pdf
Size:
189.9Kb
Format:
PDF

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record