Show simple item record

dc.contributor.authorNieuwenhuizen, Ch. van
dc.contributor.authorBink, M.
dc.contributor.authorBongers, I.L.
dc.contributor.authorRuijter, L. de
dc.coverage.spatialNederland
dc.date.accessioned2021-01-22T13:10:53Z
dc.date.available2021-01-22T13:10:53Z
dc.date.issued2010
dc.identifier.citationISBN:978-9078216-04-9
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12832/1697
dc.description.abstractIn this pilot study, two main research questions are investigated: (a) Is neurofeedback a feasible intervention for the target population and (b) is there a relevant clinical change for sustained and divided attention?en_GB
dc.description.abstractDoel van deze studie is om de haalbaarheid en klinisch relevante veranderingen te onderzoeken bij een complexe doelgroep. Twee onderzoeksvragen staan daarbij centraal: Is een neurofeedbacktraining een uitvoerbare (feasible) interventie bij jongens met ADHD en/of forse ADHD-klachten, co-morbide stoornissen en een civiel- of strafrechtelijke maatregel?Heeft een neurofeedbacktraining effect op de volgehouden aandacht en verdeelde aandacht van jongens met ADHD en/of forse ADHD-klachten, co-morbide stoornissen en een civiel- of strafrechtelijke maatregel?nl_NL
dc.publisherGGzE
dc.relation.ispartofseriesWODC Rapport 1630
dc.subjectFysieke behandeling
dc.subjectJeugdige delinquenten
dc.subjectAfwijkend gedrag
dc.subjectAdhd
dc.subjectPsychisch gestoorde delinquenten
dc.titleNeurofeedback bij jongens met ADHD, co-morbide stoornissen en een civiel- of strafrechtelijke maatregel
dc.typerapport
dc.identifier.project1630
refterms.dateFOA2021-01-22T13:10:53Z
dc.identifier.tuduuid:451d67aa-9010-4d0f-866a-5bcc1269aeb4
dc.contributor.institutionGeestelijke Gezondheidszorg Eindhoven en De Kempen (GGzE)
dc.contributor.institutionWODC (subsidie)
dc.source.cityEindhoven


Files in this item

Thumbnail
Name:
samenvatting_tcm28-70016.pdf
Size:
2.649Mb
Format:
PDF
Thumbnail
Name:
volledige-tekst_tcm28-70017.pdf
Size:
2.927Mb
Format:
PDF
Thumbnail
Name:
summary_tcm28-70018.pdf
Size:
22.53Kb
Format:
PDF

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record