Leerlingbemiddeling in het basis- en voortgezet onderwijs
dc.contributor.author | Dekker, B. | |
dc.contributor.author | Krooneman, P. | |
dc.coverage.spatial | Nederland | |
dc.date.accessioned | 2021-01-22T13:10:48Z | |
dc.date.available | 2021-01-22T13:10:48Z | |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/20.500.12832/1664 | |
dc.description.abstract | Peer mediation at schools is a structured process in which pupils act as neutral third parties and offer support to their fellow pupils in finding solutions to their conflicts. | |
dc.description.abstract | Deze rapportage geeft inzicht in de achtergronden en toepassing van leerlingbemiddeling, waarbij leerlingen medeleerlingen op een gestructureerde wijze helpen om zelf tot een oplossing te komen. | |
dc.publisher | Regioplan Beleidsonderzoek | |
dc.relation.ispartofseries | WODC Rapport 1554 | |
dc.subject | Bemiddeling | |
dc.subject | Scholieren | |
dc.subject | Onderwijs | |
dc.title | Leerlingbemiddeling in het basis- en voortgezet onderwijs | |
dc.type | rapport | |
dc.identifier.project | 1554 | |
refterms.dateFOA | 2021-01-22T13:10:49Z | |
html.description.abstract | Peer mediation at schools is a structured process in which pupils act as neutral third parties and offer support to their fellow pupils in finding solutions to their conflicts. | en_GB |
html.description.abstract | Deze rapportage geeft inzicht in de achtergronden en toepassing van leerlingbemiddeling, waarbij leerlingen medeleerlingen op een gestructureerde wijze helpen om zelf tot een oplossing te komen. | nl_NL |
dc.identifier.tud | uuid:99a18901-3869-4580-8ae7-511cde781d6c | |
dc.contributor.institution | WODC | |
dc.contributor.institution | Regioplan Beleidsonderzoek | |
dc.source.city | Amsterdam |