Show simple item record

dc.contributor.authorDekker, B.
dc.contributor.authorKrooneman, P.
dc.coverage.spatialNederland
dc.date.accessioned2021-01-22T13:10:48Z
dc.date.available2021-01-22T13:10:48Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12832/1664
dc.description.abstractPeer mediation at schools is a structured process in which pupils act as neutral third parties and offer support to their fellow pupils in finding solutions to their conflicts.
dc.description.abstractDeze rapportage geeft inzicht in de achtergronden en toepassing van leerlingbemiddeling, waarbij leerlingen medeleerlingen op een gestructureerde wijze helpen om zelf tot een oplossing te komen.
dc.publisherRegioplan Beleidsonderzoek
dc.relation.ispartofseriesWODC Rapport 1554
dc.subjectBemiddeling
dc.subjectScholieren
dc.subjectOnderwijs
dc.titleLeerlingbemiddeling in het basis- en voortgezet onderwijs
dc.typerapport
dc.identifier.project1554
refterms.dateFOA2021-01-22T13:10:49Z
html.description.abstractPeer mediation at schools is a structured process in which pupils act as neutral third parties and offer support to their fellow pupils in finding solutions to their conflicts.en_GB
html.description.abstractDeze rapportage geeft inzicht in de achtergronden en toepassing van leerlingbemiddeling, waarbij leerlingen medeleerlingen op een gestructureerde wijze helpen om zelf tot een oplossing te komen.nl_NL
dc.identifier.tuduuid:99a18901-3869-4580-8ae7-511cde781d6c
dc.contributor.institutionWODC
dc.contributor.institutionRegioplan Beleidsonderzoek
dc.source.cityAmsterdam


Files in this item

Thumbnail
Name:
1554_samenvatting_tcm28-69704.pdf
Size:
95.37Kb
Format:
PDF
Thumbnail
Name:
1554_volledige_tekst_tcm28-697 ...
Size:
439.0Kb
Format:
PDF
Thumbnail
Name:
1554_summary_tcm28-69706.pdf
Size:
83.02Kb
Format:
PDF

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record