Show simple item record

dc.contributor.authorDekker, B.
dc.contributor.authorKrooneman, P.
dc.coverage.spatialNederland
dc.date.accessioned2021-01-22T13:10:48Z
dc.date.available2021-01-22T13:10:48Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.12832/1664
dc.description.abstractPeer mediation at schools is a structured process in which pupils act as neutral third parties and offer support to their fellow pupils in finding solutions to their conflicts.en_GB
dc.description.abstractDeze rapportage geeft inzicht in de achtergronden en toepassing van leerlingbemiddeling, waarbij leerlingen medeleerlingen op een gestructureerde wijze helpen om zelf tot een oplossing te komen.nl_NL
dc.publisherRegioplan Beleidsonderzoek
dc.relation.ispartofseriesWODC Rapport 1554
dc.subjectBemiddeling
dc.subjectScholieren
dc.subjectOnderwijs
dc.titleLeerlingbemiddeling in het basis- en voortgezet onderwijs
dc.typerapport
dc.identifier.project1554
refterms.dateFOA2021-01-22T13:10:49Z
dc.identifier.tuduuid:99a18901-3869-4580-8ae7-511cde781d6c
dc.contributor.institutionWODC
dc.contributor.institutionRegioplan Beleidsonderzoek
dc.source.cityAmsterdam


Files in this item

Thumbnail
Name:
1554_samenvatting_tcm28-69704.pdf
Size:
95.37Kb
Format:
PDF
Thumbnail
Name:
1554_volledige_tekst_tcm28-697 ...
Size:
439.0Kb
Format:
PDF
Thumbnail
Name:
1554_summary_tcm28-69706.pdf
Size:
83.02Kb
Format:
PDF

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record